Ama üzgün olduğum için ağlamıyordum. Sanırım, gidecek başka bir yerimiz olmadığı ve bu dünyada yaşamaya devam etmekten başka seçeneğimiz olmadığı için ağlıyordum. Çünkü seçecek başka bir dünyanın olmadığı gerçeğiyle yüzleşmemiştim. Etrafımızda olan her şeye ağlıyordum.