"İnsan gösteriş düşkünü olmadan gururlu olabilir.Gurur daha çok kendimizle ilgili görüşümüze bağlıdır, gösteriş ise bizim hakkımızda başkalarına ne düşündürtmek istediğimize."
"Ben sizin kadar güçlü değilim... Bazen hür olduğumu zannederek sevindiğim oluyor.Esir bir şehrin,hatta esir bir memleketin esirlerinden herhangi birisi olduğumu unutuyorum da..."
"Aslına bakarsan hala anlayamadığım şey, insanın tehlikesini bilerek bir suçu işledikten sonra itiraf etmeye cesaret bulamayışıdır.İtirafı engelleyen bu basit korkuyu her türlü suçtan daha zavallıca buluyorum."