“Korkma” dedi Mantıklı. “Karanlıkta da aydınlıkta olan ne varsa o vardır.” “ Hem unutma, Avcı acımasızca senin kalbini çalarken etraf günlük güneşlikti. İyinin ya da kötünün, ortamın ışığıyla ilgisi yoktur. Karşısındakinin içinin ışığı ya da karanlığıyla ilgisi vardır.”
…Dünyaya hükmetmeye hazırlanıyormuş!
Dünya kim?.. Benden başka dünya var mı? Herkesin bir tek dünyası vardır, o
da kendisi..
…Zekâmız olmasa daha iyiydi. Otlar, hayvanlar, bulutlar ve kayalar gibi yaşamak bana daha saadet verici, daha yorgunluksuz, daha manalı geliyor...