Bunca sorumluluğunu kimin alacağını kestiremediğim/bilemediğim/öngöremediğim sorular arasında merkezde toplaşmış insanların insiyatif almasını beklermiş gibi etrafı gözetirken yanıt vermeye niyetli -henüz cesur olmasa bile niyetli- insanların korkulu bakışları arasından Sigur Ros "Svo hljótt" yükseliyor benimle, onun karmaşanın içine dalan, bu böyle bitmez, ne ilk ne soncu özgür tavrıyla çatapat dövüşe hazırlanıyorum, zannediyorum ki şu an haklarını teslim alacağını bildiğim insanların yanında savaşa bile gidebilirim sokaktan, varacağım yer 500 metre ilerisi bile olsa neden nasıl demeden bodoslamasına salınabilirim, o yüzden bu müzik şu an gerisin geri sarıyor her seferinde daha ileriye gidebilecek cesareti bana verebilecekmiş gibi, bilemeyiz de nereye varacağını bunun sonunda aklımda uyandırdığı şeylerden sonra.