"...insanlar bazen güzelliğin sadece yüzeysel olduğunu söylerler. doğru olabilir ama en azından düşünüldüğü kadar yüzeysel değildir. bana göre, güzellik harikalar harikasıdır. görünüşe bakarak yargıda bulunmayanlar sadece sığ insanlardır. dünyanın gerçek gizemi görünmeyen değil görünendir..."
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı, yoğunluğuna yaşayacaksın bir şeyi.
Sevgilin bitkin kalmalı öpülmekten,
Sen bitkin düşmelisin koklamaktan bir çiçeği.
-Ataol Behramanoğlu