"...insanlar bazen güzelliğin sadece yüzeysel olduğunu söylerler. doğru olabilir ama en azından düşünüldüğü kadar yüzeysel değildir. bana göre, güzellik harikalar harikasıdır. görünüşe bakarak yargıda bulunmayanlar sadece sığ insanlardır. dünyanın gerçek gizemi görünmeyen değil görünendir..."