gngngrcs.

gngngrcs.
@withlove
-Ne kendini ne de olaylari yargıla! Ne alkışlayıp böbürlen ne de kendini kötüle. Nehir akıyor, sen o akışın farkında olmaya devam et.
Reklam
"Kederli insan ancak yalnizlikta huzuru bulur." Halil Cibran
"Kim dayanabilir zamann kırbaçına..." ....Zorbanın kahrına, gururunun çiğnenmesine..
Kendine ağlamayı yasaklamıştı ,sonra düşünü de üzüntüsünün nedenini de unutmuştu, Şimdi görüyor kadın.
-Kendini tanıyor kadın, insanları tanıyor.
Reklam