Seda

Seda
@withsed
"Yani önemli olan senin inanmaman değil, Tanrı'nın hâlâ sana inanıyor olması. Bunda da kuşku yok, çünkü seni feraha çıkarmamız için bizi aydınlatan, sonsuz inayeti içinde yine O olmuştur."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Bütün maceralar aslında bir kendini arama, bulma hikayesi.”
“Biraz yaşayan bilir, bakış saplanan bir şeydir. Saplanıp da çıktığı yerden iz alır, iz bırakır.”
Rabbimiz zihnimizi gönlümüzü varlığımızı cenneti istemeye matuf kurduğu için bu dünya bizi doyuramıyor.
Gerçek her zaman bir kuyunun dibinde değildir. Biz bilgiyi vadilerin derinliklerinde arıyoruz, bulundukları yerde yani dağların doruklarında değil.