Seda

Seda
@withsed
"Hareket etmezsen, acı üstünde birikir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hepsinin yüzü güler ama kalbi mutsuzdur. Ve önemli sorunları nedir bilir misiniz ?Birbirlerini sevmezler.Sevgi eksikliğinden dolayı hayatı hem kendileri hem de başkaları için cehenneme çevirirler. Taşlar yerinden oynamış ve insan ruhları onulmaz biçimde yaralanmıştır.
İnsan severken basit sınıflandırmaların sınırlarını değil kendi sınırlarını görür, kendi sınırlarında dolaşır, kendi sınırlarına değer. Benim bildiğim tek sınır bu.
Değişmeyen gerçekler yalnızca yorduğuyla kalıyor.
Bir çiçeği dibinde ona hava aldıracak deliği olmayan saksıya diktiğin zaman ister dünya­nın en nadide çiçeği, ister en dirayetli çiçeği olsun, soluyor. Be­nim insana hava aldırabilecek bir aralığım yok. Hiçbir şey tut­muyor toprağımda.