wraithsss2

wraithsss2
@wraithsss2
"Kaybolmak güzeldir, yolun sonu eve çıkar..."
Sayfa 112·Kitabı okudu
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Dolu gözlerle ona baktığımda gözlerinin parıltısının hayatımın tılsımı olduğunu gördüm.
Sayfa 112 - İzmir·Kitabı okudu
Alıntı
Hayat bir beşikten farksızdır. Bizi sallar ve uyutur... Her birimiz bunu hisseder fakat birbirimize gösteremeyiz. Beşikten farkız olmasından da öte hayat bizzat bir beşiktir, içinde her an uyuduğumuz... Oysa bu uyku ardında koskoca bir enkaz bırakır. O zaman şöyle mi desek? Hayat beşik sanıp uyuduğumuz koskoca bir depremdir belki de... Bebekken beşik sandığımız her şey büyüdüğümüzde depremimiz olur. Enkaz ise içimizdir.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Alıntı
Annem ve babam gittiğinde Ege'yle de uzun bir süre konuşmamış ve tamamıyla karanlıkta kaldığımı hissetmiştim. Sonra Ege geldi, içimin ışıkları bir bir yandı, ama hiçbir zaman tamamen aydınlanmadı... Şimdi annem ve babamın da geldiğini hissettiğim andan beri içimin tüm ışıklarının yandığını hissediyordum. Artık o ışıklar yanıyordu, artık bu ev de ruhum da karanlıkta kalmayacaktı...
Sayfa 88 - İzmir·Kitabı okudu
Alıntı
" Ben sana dair her şeyi hatırlıyorum... Bırak bu sefer ben senin yol haritan olayım...Olmaz mı?'
Sayfa 66 - Ege·Kitabı okudu
Alıntı