belis

belis
@wrtbelis
"seni yazdım uzun uzun, yüksek sesle okumadım diye yazmamış mı oldum, yüzüne bakmıyorum diye sevmiyor mu, sana kimler kimler gelmiş, sen kimlere kimlere gitmişsin de ben sana gelmedim diye korkak mı oldum, senin kapını aşındırmışlar ben geçtiğin yola ayak basmadım diye sana gelmek istemedim mi oldu. sen neden beni hiç tanıyamadın."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
canavarlarla savaşan kişi dikkat etmelidir, ki kendisi de canavara dönüşmesin. Çünkü uzun süre uçuruma bakarsan uçurum da sana bakar.
birine ya da bir yere ait olmaya ihtiyacın yok. seni tanıdığım günden beridir mutsuz olmak için sebepler üretiyorsun. önce mutsuz olabilmek için bahaneler arayıp buluyorsun sonra da bu durumdan rahatsız olup mutlu olabilmek için değişiklik yapmak gibi kıçından uydurduğun şeylerle yeni mutsuzluklarının oluşma süresini ve biçimlerini değiştiriyorsun. sonuçta yine mutsuz oluyorsun. sen asıl bundan zevk alıyorsun
başka kadınların bedenleri, bizim savaş meydanımız değil
Sayfa 175
seni unuttum, eminim. öyle ki bazı sabahlar yüzümde bir tebessümle uyanıyorum, ellerimi kavuşturup seni içimden söküp atan hayata teşekkür ediyorum.
Sayfa 132