Sıla

Beni gerçekten sevseydi yanindan uzaklastirmazdi. Beni gerçekten sevseydi yanindan uzaklastirmasi gerekirdi.
Reklam
“ …Bana oranın neye benzediğini kısaca anlatırsın değil mi;hayatını,evini,geçtiğin yolları,pencereden görünen manzarayı,yediğin yemekleri,böylece ben de biraz seninle yaşamış gibi olurum.”
Bazen beklemek lazim, en guzeli icin
Hayatta sizi uzmesine musade edeceginiz son sey, sevdiginiz bi kitabin son sayfasi olsun.
"Aldirma,"dedi. "Insan mecbur kalir bazen."
Reklam