Sıla

Yaşamak istediğim tek yer olan hafızadan şimdiden silindim
Reklam
Niye açıklama yapıyorum ki, sanki anlayacak
Böyle mi olacaktı, insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey, aynı zamanda üzüntüsünün kaynağı mı olmalı?
Karşımızdaki insanı çoğu zaman tanıdığımızı düşünürüz fakat çoğu zaman bu bir yanılgıdan ibarettir.
Neyi mi bekliyorum? Sadece birinin gelip sarılmasını..