Bir yerde uzun zaman kaldığınızda, dünyanın ne kadar büyük ve uçsuz bucaksız olduğunu unutuyordunuz. O enlem ve boylamların uzunluğunu algılayamıyordunuz. "Kendi içimizdeki uçsuz bucaksızlığı da algılayamadığımız gibi," diye düşündü Nora.
Homeros hayatında hiçbir zaman William Shakespeare'i okuyamadı. Fyodor Dostoyevski hayatında 1 tane bile film izleyemedi. Biz ise bizden önce yazılan bütün kitapları okuma ve çekilen bütün filmleri izleme şansına sahibiz. Onlardan daha birikimli olmamız gerekmez mi?