Evin inan

Evin inan
@xevininann
İnsan olmak kolay değildir, hele ki ‘insanca’ yaşanabilecek bir toplum düzeni yoksa!
Reklam
''...Bize duymak istediklerimizi söyleyen kitapları severiz...''
Biz düşmanlarımızı yok etmek için uğraşmayız, onları değiştiririz. Bilmem, anlatabiliyor muyum ?
"Aslında hiçbir şey yasadışı değildi, çünkü artık yasa diye bir şey yoktu."
Reklam