Evin inan

Evin inan
@xevininann
Sessiz kalma en kuvvetli alkışlamadır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendini beğenmiş insan herkesi kendine hayran sanır. Ve övgüden başka hiçbir şeyi duymazlar.
"Birden susturdum tüm dünyayı sen konuş diye, nasıl sağırsın kendine"
Söz konusu başkalarının derdi olunca nasıl da hep daha zeki ve daha nesnel oluruz..
savaşacağım tek şey , içimdeki diğer bendi ..