Hakan

Hakan
@xmoral
liberté et rationalité
Konuşabileceğim pek fazla insan yok. Az önce seni aramayı planlamış mıydım diye sordun, cevabı şu: Aramamayı denedim. Kendime bunun ne kadar kötü bir fikir olduğunu söyledim ve nihayetinde şöyle düşünmeye başladım: Ne anlamı var?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
...yaptığı ya da hissettiği hiçbir şey onu Margaret'la paylaştığı bu yeni deneyime, ortak arzu deneyimine biraz olsun hazırlamamıştı. Düşüncelerinin birbirine geçtiğini hissetmek, onu anlamak, ona bakmak ve evet...konuşmaya bile gerek kalmadan ne hissettiğini, ne istediğini bilmek, diğer yandan onun da kendisini tamamen anladığını hissetmek...
Ahlakı onun için hayatlarının sefaletinde tutunacak bir paçavraydı.
... bitkin, sarhoş, utanç içinde. Bağışlanmayı arzuluyor. Her şeyi geri almayı, doğru hayatı yaşamayı.
O bayanla karşılaşmak gayet kolaydı, hatta zor olan ondan uzak durmaktı.
Sayfa 74