Yeter

"Odamda tek başıma olmayı diledim; kitaplarımla baş başa, bu insanlardan uzakta!"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
her acının sonunda, insanın kalbinde yeniden doğan bir umut vardır.
"İnsanın en büyük ihtiyacı, anlaşılmaktır.”
Acılarımı bastırmaktansa, sevinçlerimi dizginlemeyi tercih ediyorum.
Geçmişi unutanların, şu anı es geçenlerin ve gelecekten korkanların ömrü çok kısa ve kaygıyla doludur.