Dilan Kahlo

Dilan Kahlo
@yaldizlisatirlar
"Yazmayı ve okumayı asla bırakma. Çünkü bunlar en kısa ve en keyifli yoldan kendini bulmaktır."
Öğrenci
Lise
İstanbul
3 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
"Esir kaldığımız beton şehirde çiçek açtırır belki yazdıklarımız. Olmadı bir kitap açar satır aralarında yaşarız" ~Dilan Tekin
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Dilan Kahlo

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2020 10. kitabı
Platon (Eflatun)
8.2/10 · 64,8bin okunma
"Kendimle konuşurken bile onun hoşuna gitmeye çalışıyordum."
Sayfa 82·Kitabı okudu
Edebiyat
OLRIC
Hep benim de bir Olric'im olsun istedim. Gerçi Atay kadar iyi bakabilir miyim ona, belirsiz. Ama keşke bir Olric'im olsaydı. Tutunamayanlar Oğuz Atay
Edebiyat