Bazı boşluklar dolmazmış.
Bazı yaralar kapanmazmış.
Hayat sana masallar anlatırken
İçindeki yangın hiç sönmezmiş.
Çok sevdiğin biri gidince,
Duyduğun sevgi hiç ölmez,
Yüreğindeki özlem paslanmazmış.
Sensiz bilmem kaçıncı gün bugün,
Keşke yine kızsan bu kadar iyi olma diye,
Çünkü huysuz insanlara hala katlanıyor.
Hala içimdeki sevgiyi dağıtıyorum.
Senin yetiştirdiğin gibi,
Senin güçlü kızın gibi,
Zaten dedikodu çok sevmem bilirsin,
Şimdilerde tek dedikodum kitap karakterlerini çekiştirmek
Artık maç izlerken de kızmıyorum kimseye
Kabulleniyorum herşeyi daha da bir olgunlaştım.
Bak bugün İlkin Aydın'ı bile
Milli formanın hakkını verdi diye eleştirmiyorum.
Vargasla birlikte savaşıyorlar.
İçimden sana anlatıyorum.
Hala yasım bitmedi ,bitmeyecek biliyorum.
Kızkardeşimin ablamın yanında senden pek bahsetmiyorum.
Biliyorsun onlar benden de ağlak.
En son mezarında yanlız kaldığımda konusamamıştım seninle.
Çünkü kabullenemedim hala gitmeni
Sanki bir yerlerden çıkacaksın
Otorite diye bağıracaksın bana
Küçükken şu teyzene, şu amcana da şiir yaz derdin ya ne yapacağım şimdi der spontane bişeyler karalardım.
Gözlerinde bir gurur, gülümseyerek bakardın bana,