Züleyha

Züleyha
@yasonra
şen şakrak umutlar
Çünkü ışık değerlidir, ama bedelini oyulan iki gözümle ödeyeceksem hiçbir değeri kalmaz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
 Yalnızlık sanki fiziksel olarak göğsümün üzerine çökmeye başlamıştı.
Sayfa 13
İnsan ve Duygular
"Yaşamımda kendim olarak var olabiliyor muyum, ayna karşısında kendi yüzüme rahatlıkla bakacak bir seçim yapıyor muyum?" meselesidir sorumluluk.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Hayata Dair
Hangi mevki makamda olursan ol ve servetin ne kadar olursa olsun, kendi özüne, "can"a merhaba demeden yaşamında anlam bulamazsın.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
Çünkü insan kendi özünü ne kadar erken fark ederse,kendisiyle ne kadar erken ilişki kurarsa o kadar yaşıyor demektir.
Sayfa 24·Kitabı okudu
İnsan ve Toplum