Özgürlüğün ne olduğunu hiç bilmiyorum.Belki de özgürlük her zaman ve sadece hayal edilemeyendir. Yine de gördüğümüz zaman özgürlüksüzlüğü biliriz, öyle değil mi?
Bana öyle geliyor ki bir boşlukta fikir sahibi olmanın, kimseye dokunmayan fikir sahibi olmanın hiçbir anlamı yok. Fikirler başkaları tarafından duyulmalıdır, duyulmalı ve değerlendirilmelidir, salt kibarlıktan dinlenmemelidir. Değerlendirilmeleri için de ağırlıkları olmalıdır.