yêşim

yêşim
@yesimkarakus3
bazen kaybolmak ister ...
sen beni öpersen belki de aşkımız pratik karşılık bulur ne ikna edici bir intihar girişimidir şimdi göz göze gelmek elbette ata binmek gibidir seni sevmek sevgilim elbette gayet rasyoneldir attan atlamak -freud diye bir şey yoktur. sen beni öpersen belki de ben gangsterleşirim belki de şair olurum seni de aldırırım yanıma bilesin; göğsümde hangi yöne açmış tek gülsün yani ya bu eller öpülür, ya sen öldürülürsün. -haydi iç de çay koyayım.
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"dönmezse gelmediğini bilirim, ama beklemez gidersem ne geldiğini bilirim ne gelmediğini.." bugün dinlemek istiyorum. hiç bir konu açmak istemiyorum, bu paylaşımın sözlerini sizler hayal edin istiyorum.. içinizden ne gelirse sizler dökün ben okuyayım istiyorum
Edebiyat
hani diyor ya Dücane "...insanın sadece hatırlamaya değil unutmaya da ihtiyacı var." Unutalım öyleyse.... hem gelin size bir hikaye anlatayım, “kafesin biri, bir kuş aramaya çıktı.” susayım da dünya biraz dinlensin…
Edebiyat
Ekmek gibi temiz, su gibi aydın.'' iken; efendim, bu gece mevzuu derin, geceleri uyuyamayanların yolundan çekilin. Revâdır.
Edebiyat
Oğuz Atay
Kitapçıların ve çiçekçilerin bazı özellikleri olmalıdır Olric. Gelişigüzel insanlar bu mesleklerin içine girmemeli. Kitaplar ve çiçekler özel itina isteyen varlıklardır. Ne yazık, bu meslekler de artık olur olmaz kimselerin elinde, sattıklarıyla ilgileri olmayan kişilerin. Durmadan kitaplara ve çiçeklere eziyet ederler, onlara nasıl davranılacağını bilmezler. Bana kalırsa, bir kitapları koruma derneği kurmalı ve kitaplara kötü muamele edilmesini önlemeli…”
Edebiyat