Yeşim

Yeşim
@yesimnarinc
Cinayet, ben oldum cinayet..
-Onun içindir ki, yıpratmayın kendinizi.. İnsanlar genelde neyi görmek istiyorlarsa onu görür, neyi duymak istiyorlarsa onu duyar..
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Yeşim

, bir kitap okudu
10/10
·355 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 15 Ekim 2020 22:02
·
2020 9. kitabı
Harper Lee
8.3/10 · 88,8bin okunma
“Her şeyden biraz kalır” diyor birileri, çoğunlukla haklılıktır. Kavanozda biraz kahve, kutuda biraz ekmek, insanda biraz acı…
Edebiyat
Yaz yağmurları misali yıllarca, yağmış durmuşum kendi içime…
Edebiyat