Yeşim

Yeşim
@yesimnarinc
Cinayet, ben oldum cinayet..
“Şunu başarsam,şuna sarılsam mutlu olurum,” diyeceğin ortalama arzuların yok. Kıçını kaldırmadan, “Hayallerim var,ama ama ama...” diyenlere tahammül edemiyorsun. Hayal, hayallerine sahip çıkanındır. Ama’larını dinlediğin yüzlerin üç noktaları bir ünleme varmaz, görüyorsun. Kimse kimseyi iyileştiremez. İyileşmek isteyen iyileşir, kaybetmemek isteyen kazanır. Biliyorsun...
Sayfa 20 - Kemal Hamamcıoğlu·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Tehlikeli sayılmam artık. Kalbimi kalın bir kitabın arasında kuruttum"
Edebiyat
Bir şey yap. Güzel olsun. Çok mu zor? O vakit güzel bir şey söyle. Dilin mi dönmüyor? Güzel bir şey gör. Veya, güzel bir şey yaz. Beceremez misin? Öyleyse güzel bir şeye başla. Ama hep güzel olsun. Çünkü her insan ölecek yaşta. Geç kalmayasın…
Edebiyat
''Biz onlara benzemeyiz. Niye mi? Çünkü, çünkü yanımda sen varsın, beni kollarsın, senin için de ben varım. Niyesi bu işte...''
Edebiyat
Seni düşlerime aldım, Uykusuz kaldım. Seni uykularıma aldım, Düşsüz kaldım. Başıma aldım, sensiz; Gönlüme aldım, başsız, Sensiz, yollarda pulsuz, Pullarda mektupsuz kaldım. Sana adlar aradım.. Ardında adsız kaldım.
Sayfa 284
Edebiyat