10/10
·300 syf.··
Beğendi
·
2025 166. kitabı
Merhaba sevgili kitap dostlarım bugün çok romantik bir kitapla karşınızdayım. Aslan ve Eylül birbirlerini deli gibi seviyorlar ama kabul edemiyorlar. Çocuklarından beri arkadaşlar ve bu arkadaşlığın bozulmasından çok korkuyorlar. Keçi gibi de inatçılar. Aralarında tutkulu bir çekim var Aşk da var ama geçmişte Aslanın yaptığı bazı hatalardan dolayı Eylül ona güvenemiyor. Tabii Aslan içten içi kararlı ama bunu bir türlü dışarı yansıtamıyor. Aralarında sürekli bir çekişme var dilleri başka söylüyor kalpleri başka söylüyor. Kurgu çok eğlenceli ilerliyor çok güzel dostları var. Bol bol romantizm mevcut. Yani İkisi de o kadar inatçı ki artık ben, yeterrrr kabul edin artık diye söylenmeye başladım okurken ama çok tatlılardı inanılmaz keyif aldım okurken. Yazarın kalemine ayrıca bayıldım Bu arada kitap seri ama anladığım kadarıyla birbirinden bağımsız okunabiliyor Ben Günaha Davet serisinin üçüncüsü ile başlamış oldum Seriye. Tabii ki koşa koşa 1 ve 2'yi alıp okuyacağım. Bu arada Aslan'ın anne ve babası da inanılmaz tatlıydı onları bir araya getirmek için çabaları çok hoştu. Bu aşk çok sınandı hatalar ve ölümün ucundan dönüşler ile bakalım kitabın sonunda neler olacak sizce sonunda kavuşabilecekler mi? yoksa pes edip vaz mı geçecekler? Yeni kitaplarla buluşmak dileğiyle Sevgiler. Bu güzel kitabı Halime 'nin önerisi ile okudum teşekkür ediyorum.
Kızıl GüzÇağla Fulya · Kaktüs Sanat Yayınevi · 202515 okunma
6/10
·415 syf.··
2025 37. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 09 Temmuz 2025 17:15
Tam wattpad tarzı çerezlik romantik komedi diye başladım beni rs ye sürüklüyordu bitsin diye zorla okudum böyle olacağını hiç düşünmemiştim kitap hakkında hiç bir fikrim yoktu okurken öğrendim ama hitap etmedi hiç bir şekilde.Biraz daha küçükken okusam severim demiştim ama küçükken de okusam sevmezmişim.Birce nin hareketleri aşırı zorlamaydı saçmaydı(sürekli dil çıkarıp duruyordu MAL MISIN KIZIM SEN YAPMA ARTIK)Bircenin Barışa platonik olması bile bana hiç geçmedi aşkı hissedemedim sadece Barışın peşinden koştu sadece artı olarak Barışa çok üzüldüm yaşadıklarını hiç kimsenin anlamaması çok üzücüydü ve ilk kez dinazorlara ilgisi olan birisiyle tanıştım bu çok garip hissettirdi yani dinazor dan bahsediyoruz birilerinin bunu sevebileceğini hiç düşünmemiştim. Kitap okurken bana hitap edilmesinden nefret ediyorum(sevgili okur)gibi ve bu kitapta da bu vardı.Bana o kadar sıkıcı geldi ki bir türlü akmadı bit artık diye okudum güzel alıntılar vardı yazarın diğer kitaplarına şans verirmiyim emin değilim.Bir olay anlatırken başka bir yere atlaması da ayrı sinirimi bozdu.Neden sadece Bircenin hayatını dinledik Bensu ve Julidenin hayatını da çok merak ediyordum gizli kalan çok şey vardı.Çiçek SAÇMALAMAYI KES ARTIK YETER YETERRRR
Balkabağı ve TarçınBetül Güçlü · Ren Kitap · 20221,540 okunma
Reklam
Waow
Puan vermedi·112 syf.··
2025 23. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 08 Nisan 2025 15:12
mandarin artik bir yok olup gidebilir mi ya yeterrrr yeter biktim senden TIM'E COK UZULDUM YAZIK YA INANAMIYORUM her gay hikayesi boyle trajik olmak zorunda mi..? cidden sadece guzel bir cift olabilirlerdi ama SONUNU BOYLE YAPMAYI TERCIH ETMISLER uzuldum.. tony'nin yakin arkadaslarinin bazilarinin gay cift olmasi da cok tatli bu arada he is canonly an ally !!!! bence kendisi biseksuel zaten amaaa biliyoruz en azindan canon ally oldugunu gorduk cok guzeldi onlarin sonu guzel olamadi ama iste... tony tum bu isleri nasil toparlayacak ya ve iron man zirhi icinde kim var???? tony'yi seven biri bayagi. bulunmasi zor oyle birinin yani, kim KİM soyleyin
Yenilmez Demir Adam Iron Man Cilt - 10 Uzun YolMatt Fraction · Arka Bahçe Yayıncılık · 015 okunma
7/10
·416 syf.··
2025 6. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 01 Şubat 2025 00:37
mutlu son yazmayacaksanız umutlandırmayın kardeşim aaaaaaaaa yeterrrr şaka bi yana mutlu bir son beklemiyorum zaten ama bu son da çok acımasızca oldu olayların nasıl geliştiği hakkında bi tahminim vardı ve tahmin ettiğim şeyler oldu. Sonu keşke farklı olsaydı… evet ukde en başında istediği şeyi başardı ama geri kalan her şey de bizim içimizde ukde kaldı…
Öyle Bir Uğradım 2Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20241,250 okunma
9/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2022 3. kitabı
İlk başları sıkıcı gelse de savaşın başladığı kısımdan sonrası akıcı oluyor. Bazı yerler var ki "artık yeterrrr" diyorsun ama bazı yerler de var ki ağlamaktan gözlerin şişiyor. O incecik kitap önyargılarınızı kenara atıyor ve insanların acımasızlığını bir kez daha gözler önüne seriyor.
Toprak AnaCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202277,9bin okunma
Puan vermedi·208 syf.··
2018 12. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 22 Ağustos 2018 23:46
#kitapyorum #jacklondon #uçuruminsanları #208sayfa #cemyayınları Ahahaa beyin yakan kitap??? Oooo delireceksin diyen arkadaş nerden bilsin ben bir on yıl kadarr önce delirmişim zaten.. Hayatımın en en en anlamlı yıllarıydı.. Ahh ahh araki bulasın!! 2005-2006 serna/ seral grevi( bkn: serna seral grevi diye aratırsanız google amca benide ifşa edebilir.. Kara kaplı deftere yazıldık bir kere) Jack London'ın kar zarar ilişkisini net bir şekilde ortaya koyduğu satırlarda eski patronumun sesi çınladı kulaklarımda.. Adam zarar ediyordu, zam yoktu ve bu üçüncü zamsız yılımızdı Ahaa uyanış başlasın artık dimi?? Zarar?? Kardan edilen zarar.. Tabiiki biz sendikayla tanışana kadar bundan bihaber yaşayıp gidiyorduk ( Gerçi ben hep en önde olup on kişi gittiğimiz patronun karşısında üç kişi kalma olayını çok yaşadım ama olsundu artık o kadar) Bir kitabı okumakla bir kitabı yaşamak çok farklı bişeymiş. Bu kitapta tamda bunu hissettim.. Dan Cullen'in hikayesinde ( sonum ona benzemez umarım) kendimi buldum.. Kitaptan alıntı: Dan Cullen'den bahsediyor" o günden sonra fişlenmiş biri olarak yaşamış, bir grevde öncü olmanın hesabı kendisinden on yıl, belki daha uzun sorulmuştu""" oolalalaaa sendikalı olmak istediğimiz ilk açığa çıktığında " adınız listeye işlenir , bu sektörde hiçbir yerde iş bulamazsınız" demişlerdi bize Dinledikmi tabiki hayır.. Demirden korksak trene binmezdik dedik neyse o gğnlerden bana kalan değişen, gelişen ve sorgulayan bilincim oldu. Hala tekstil sektöründe iş bulmakya zorlansamda oda olsundu... Ayy şunuda yazmazsam olmayacak. Onur akın diyorya hani " seviyorum seni ekmeği tuza banıp, banıp yer gibi " diye.. Şu kitabı okuyana kadar inanın şarkıyı boşuna dinlemiş gibi hissettim.. Neden mi?? Okuyunca anlayacaksınız.. Üşenmeyin alın okuyun anlayacaksınız
Uçurum İnsanlarıJack London · Cem Yayınevi · 20104,562 okunma
Reklam