Hadi herkes ormana! hepimiz gerildik, gerdiler bizi üç günlük dünyada! şöyle bi 10 dk söğüt ağacının altında oturup stresten kaynaklı ağrılarımızı giderelim, çam ağacının altına geçip stresimizi depresif duygularımızı ona aktaralım! (ona bişey olmayacak bu kötü enerjiyi alınca korkmayın çünkü bu kötü duygular çam ağacının bünyesinde organik gübre olarak algılanır) doğanın pozitif enerjisiyle içimizdeki kirleri yer değiştirelim, ne bu asabiyet bee, yeterrrr!!