Uyku reis nolur gel artık yeterrrr
Alıntı
Kitaplığımda Olup da Okumam Gereken Kitaplar Tam Liste
Heyyuuu🙇🏻 Herkes akım yaparken ben bunları listeliyorum valla az normal ol be kızım!Deli şey🤧Neyse listeleyelim ve ben sınava çalışmaya basliuim.(GİRECEK) Umarım sizi guldurebilirim çünkü hepsi komedi filmi gibi saçma sapan kitaplar.Biraz anlata anlata ilerliycem. Savaş Fırtınası Bitecek ilk,bu seri beni baydı😑YETER ULAN YETERRRR Zalim Krallık Aynı seriden ama novella ve bilen bilir ben novellalara aşığım Veyl 2 - Şeytanın Yancısı kusura bakma ama ben 17n kızıyım bu kitap çok sakin(aynen kanka salya sümük ağlayan ebemdi zaten) Ravens raven diyince aklıma Selin Solaris geliyor😑O yüzden okuyamadım bunu.Lütfen sadece isim benzerliği olsun🙏🏻 Kurtların Uluduğu Yer bir arkadaşım doğum günümden bir ay sonra aldı bunu doğum günü hediyesi diye.Tamam kanka oruç zamanına denk geldi ama yani bari bir ay sonra getireceğinde yemekli kutlasaydik.(Şey aslında ben biraz şey yaptım gecistirdim bunu oruç tutmayacagin zaman gel dedi ama ben hel tuttum)Ama ama kız beni galeye almıyordu yani gecen sene şimdi mi sevesi geldi? Hilal Şehir - Toprak ve Kan Hanesi Bu kitabi d&r da çok saçma bir şekilde aldım.Babam acelemiz var demişti ben de elime ne gelirse onu aldım yani. Rüzgarın Adı Fuarda kazikladilar beni ya BESYUZ LİRA VERDİM BUNA BESYUZ!!!Fuardaki satıcılar kadar becerikli dolandırıcı yok dünyada.Acelemiz vardi her zamanki gibi bakamadım kitaplara.Esma kitap alırken neden hep acelemiz oluyor?!? Suikastçının Hançeri novella😌 Cam Şato kiz sarisin niye kapaktaki kiz beyaz saçlı.Evet dex bu senin suçun.Neyse kitabi kapağına göre yargilamayalim. Karanlık Taç sadece ilk üç kitabi aldım sorgulamayın. Doğu Ekspresinde Cinayet Agatha Christie>>>>tüm yazarlar Zarif Bir Cinayet Gecesi kapak çok saçma ya sabır😑 Cinayet Alfabesi ABC cinayetlerini neden cinayet alfabesi diye çevirdiniz?!?Tamam güzel olmuş da yani ne alaka! Sonsuz Gece bunun niye yeni baskısı yok sorması ayıp?
Reklam
Gıy gıy gıy yeterrrr
Hadi herkes ormana! hepimiz gerildik, gerdiler bizi üç günlük dünyada! şöyle bi 10 dk söğüt ağacının altında oturup stresten kaynaklı ağrılarımızı giderelim, çam ağacının altına geçip stresimizi depresif duygularımızı ona aktaralım! (ona bişey olmayacak bu kötü enerjiyi alınca korkmayın çünkü bu kötü duygular çam ağacının bünyesinde organik gübre olarak algılanır) doğanın pozitif enerjisiyle içimizdeki kirleri yer değiştirelim, ne bu asabiyet bee, yeterrrr!!
Mısır’a sultan olma derdinde değiliz kuyudan çıksak yeterrrr
Yeterin ce kine öfkeye nefrete maruz kaldım yeterrrr !
1000Kitap
Reklam
Reklam