Yağmur

Bizim en mutlu olduğumuz anlar,Tanrı'nın bizi sevimli bir deliliğin içine sürüklediği anlardır ...
Sayfa 52
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kayalıkların yerine gençliğini mi koydu da içlendi, yoksa çocukluğunun gözleri önünde emeklemek mi ağırına gitti bilemiyorum ama birkaç defa hıçkırdı böyle bakarken. "
Sayfa 126·Kitabı okudu
''Anılar '' sadece anı idi. Bir insan ''düşmanca anılar'' yazmakla suçlanabilir miydi? Bir insanın anıları 'dost' ya da 'düşman' olabilir miydi?
Sayfa 218·Kitabı okudu
"Her gün ben Ay'a bakarım, o da bana bakar. Birbirimizi işitmeyiz. Ama biliyorum, orada oturan biri var. "
Sayfa 148·Kitabı okudu