İki günde bitirdim. O kadar akıcı ve sürükleyiciydi ki. Resmen bir film izliyor gibiydim hatta kitaba ara verdiğimde diğer bölümünü heyecanla beklemekten kemdimi alamadım. Kitabın bazı yerlerinde o kadar çok heyecanlandım ki… sonunun böyle bitmesine çok sevindim. Keşke benimde sonsuz doğu expresi biletim olsaydı ve ölen tüm insanları geri getirip mahvolmuş hayatlarını düzeltebilseydim.. Bunu o kadar çok isterdim ki
Siyah KarJuliette Sobanet · Arkadya Yayınları · 2016765 okunma
İyi ki bekletmişim seni tam vaktinde girdin dünyama.
Ah küçük prensim ne güzeldi seninle gezegenleri gezmek,Bir sürü büyük insan tanımak, çiçeğimiz üşemesin diye onu fanusla kapamak, yanardağlarımızı süpürmek, tilkimizi evcileştirmek,Ne güzeldi seninle bu aritmetiğe takmış büyükleri anlayamamak tuhaf bulmak.. Ne güzeldi sende tanışamadan yitirdiğim sevdiğim insanı görmek,onunla farklı bir bedende tanışmak.sayende artık küçük prensimi yıldızlarda göreceğim ve onu yıldızlarda gördüğümde ona güleceğim.Beni deli sanacaklar e olsun varsın o büyükler deli sansın beni…Benim seni gördüğümü nereden bilecekler ki…
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280,1bin okunma