Kısa kısa hikayelerden oluşan insanın sevgi,paylaşımcılık ve yaşamak için ihtiyaç duyulan herşeyin aslında birbirine yardımdan ve aç gözlü olmamaktan ibaret olduğunu anlatan öğütleyici hikayeler içeren okuması zevkli bir kitap
Yıllar önce elime rastgele geçip okuduğum ve okudukça bitmesini istemediğim tek kitap.Tarih romanları severler için osmanlının kuruluşunu en iyi şekilde ele alan,dönemini tamamiyle okuyucuya aktaran ve en güzel kısmı şeyh edebali osmangazi arasında geçen bütün diyalogları okudukça okumak isteyeceğiniz ,kitapta yazılı her kelimeyi bitmesini istemeyeceğiniz,her sayfayı ve yıllar geçsede her diyalogları tekrar tekrar okumak isteyeceğiniz harika bir kitap ve benimde tekrardan okunacak listelerimden birinde,heycanla bekliyorum.
Okurken kendinizi karakterin yerinde en ince ayrıntısına kadar hissettiğiniz mükemmel bir kitap okudukça okuduğunuz her cümledeki dramı sonuna kadar hissedeceksiniz
Dram yada düşündürücü yada psikolojik hepsi iç içe uyarlanmış güzel bir kitap bitirene kadar aklınıza her ihtimal geliyor fakat bittikten sonra bütün ihtimaller ihtimal olarak kalıyor