Ebruu.Dişbudak

Ebruu.Dişbudak
@yineebruliii
Öyle bir kırıldı ki hevesim.... Artık nereye dokunup "Burası mı?" desen; "Evet , orası! "
Reklam
Kaderi suçlama…! -Çabadır en büyük değer.- . (İnsan ne zaman çabalamaktan vazgeçer
"Hasta bir adamı sevecek kadar hastaydın.."
Sabahları uyanıp parıldayan güneşi gördüğümde, "Al işte, yine cenneti andıran bir gün ve yine insanlar bunu mahvedecekler" diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.
Ayrıl, ayrıl, ayrıl kuzum, durma, bırak, gitme onun randevusuna. Nedir o canım, papaz mı, aşık mı, filozof mu, bankacı mı, genç mi, ihtiyar mı, deli mi, akıllı mı, hassas mı, düzenbaz mı, nedir Allah'ını seversen, ne istiyor senden? Bir şey yok değil mi aranızda fazlaca? Hep o vaziyet mi?
Reklam