Beyza Nur YILDIRIM

Beyza Nur YILDIRIM
@yldrmbeyza
Şanlıurfa ÇEAŞ Anadolu Lisesi
ŞANLIURFA
9 Haziran 2005
53 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bu ülkede içindeki çocuk utanca boğulmuş o kadar insan var ki! Ben onlara "yetişkin çocuklar" diyorum. İçi çocuk ama bedenen yetişkin... BUNLAR KÖTÜ İNSANLAR DEĞİLLER AMA HER TÜRLÜ KÖTÜLÜĞÜ DE YAPABİLİRLER.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Beyza Nur YILDIRIM

, bir kitap okudu
Puan vermedi·113 syf.·
2021 9. kitabı
Yaşar Kemal
8.3/10 · 36,2bin okunma

Beyza Nur YILDIRIM

, bir kitap okudu
Puan vermedi·590 syf.·
9 günde okudu
·
2021 8. kitabı
Ahmet Ümit
8.7/10 · 43,1bin okunma
"Ölmüş olması insanı alçaklıktan kurtarmaz ki". Hayır , savunma yapmıyordu, sakın sakin izah ediyordu. Hepimiz öleceğiz.Gözlerimize hayata yumunca kötülükler silinecek mi? İşlenen cinayetler işlenmemiş mi olacak? Zalimlikler yaşanmamış mı sayılacak? Kötüler ölünce alçaklıklarından kurtuluyorsa, insanların yaptıkları olumlu, güzel şeyler ne olacak?

Beyza Nur YILDIRIM

, bir kitabı yarım bıraktı
%36 (184/508 syf.)
Yaşar Kemal
9.2/10 · 74,4bin okunma