"Ölmüş olması insanı alçaklıktan kurtarmaz ki". Hayır , savunma yapmıyordu, sakın sakin izah ediyordu. Hepimiz öleceğiz.Gözlerimize hayata yumunca kötülükler silinecek mi? İşlenen cinayetler işlenmemiş mi olacak? Zalimlikler yaşanmamış mı sayılacak? Kötüler ölünce alçaklıklarından kurtuluyorsa, insanların yaptıkları olumlu, güzel şeyler ne olacak?