Yaşam ve ölüm, kelimelerle tanımlayacağınızdan öte,
çok uzun zamandır birbirlerine aşıktır.
Yaşam, ölüme sayısız hediyeler gönderir....
Ve ölüm onları sonsuza dek saklar.
Eğer birine "Seni seviyorum" diyebiliyorsam, " Sende herkesi seviyorum, seninle tüm dünyayı seviyorum, sende aynı zamanda kendimi de seviyorum " da diyebilmeliyim.
"Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir, " diye geçirdi içinden."Dünya zevklerinin ve dünya malının insana hayır getirmeyeceğini daha çocukken öğrendim. Hanidir biliyordum bunu ama ancak şimdi yaşadım. Ve şimdi biliyorum, belleğimle değil, gözlerimle, yüreğimle, midemle biliyordum böyle olduğunu. Ne mutlu bana ki , biliyorum artık!"