"Kişiye ne oluyorsa kendi içinden, kendinden dolayı oluyordur. Sebebi dışarıda arayanın sonu hüsrandır. Kişi kendini bildi miydi her şeyi bildi, kendini buldu muydu her şeyi buldu,kendini halletti miydi her şeyi halletti demektir"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"... unuttuğu bir şeyler olduğunun ayırdına varması kolay olmuştu ama neyi unutmuştu yahu? ... Düşündü, hatırlayamadı. Böyle zamanlarda yapılacak bir tek şey vardı: Sağıra yatmak, her ne unutulmuşsa, onun bizzat sanık tarafından dile getirileceği o anı beklemek, beklerken de aslında her şeyi çok iyi hatırlıyormuş gibi rol kesmek. İnsan hep öyle yapar. "Biliyorum ama söylemem! " havaları basar, fasır fosur yapar. Ama bir taraftan da hatırlayamadığı o şeyi karşı tarafa hatırlattırtmaya çalışır."