Yunus

Yunus
@ynsdumlu
Takibe takip YOK Şahsa Özel beğeni YOK. Doğa, kahve, kozmik şifa, hipnoz, yoga... Göz her şeyi, gönül ise istediğini görür. KİTAP ve ABONELİK ÖNERMEYİN
Mali Müşavir
Yüksek Lisans
İstanbul
doğubayazıt, 1986
121 okur puanı
Ağustos 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
10/10
·196 syf.··
Beğendi
·
2022 3. kitabı
arkadaşlar Oğuz Atay bu kitapta harikalar yaratmış yazım dilini hikayecilik kabiliyetini tanıyabileceğimiz muhteşem bir kitap. ben birkaç kere okudum. hakkında konuşulanlarıda okumaya çalıştım, okuduğum yorumcuların çoğu "beyaz mantolu adam"ı çok beğendiğini yazmış. ben "demir yolu hikayecileri"ni çok sevdim. tekrarlarımdan bağımsız da çok okudum. son satırı çok etkiledi beni. aynı hislere kapılmanızı dileyerek son satır hatırına son sayfayı yorumlarınıza bırakıyorum. " Korkuyorum, çünkü buradan gitmek istiyorum. Bakkal daha veresiyeyi kesmedi. Fakat bu durum artık bir süre daha bile süremez. Bakkaldan utandığım için soramadım, bir zamanlar -bir süre önce- aynı çekingenlik yüzünden kundura tamircisine de soramamıştım: “Bir mektup yazmak istiyordum, ama adres bilmiyordum. Yani hiçbir adres bilmiyordum. Bana inanmazlardı, bunun için utanıyordum. Bana herhangi bir adres söyler misiniz?”, diyemezdim. Oysa herhangi bir adres yeterliydi benim için. Bir zorluk daha vardı o zamanlar. Şimdi de var -yani bir süre geçtiği halde- kendi adresimi de bu mektupta yazmak sorunu beni düşündürüyor. Bu hikâyemi, ekspres ya da posta treni artık -belki de sadece belirli bir süre için- geçmediği halde, bir yolunu bularak okuyucularıma -artık müşterim kalmadı- iletebilsem bile, nerede bulunduğumu nasıl anlatacağım? Bu sorun da beni düşündürüyor. Ama gene de ona yazmak, hep onun için yazmak, ona durmadan anlatmak, nerde olduğumu bildirmek istiyorum. Ben buradayım sevgili okuyucum, sen neredesin acaba?" Korkuyu Beklerken Oğuz Atay
Korkuyu Beklerken
Korkuyu BeklerkenOğuz Atay · İletişim Yayıncılık · 202233,4bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Okuma
1/10
·480 syf.··
2022 78. kitabı
bu kitabı beğenmedim. tavsiye etmiyorum zaman kaybı bence. sonu dışında herşey tahmin edilebilir basit bir kurguydu. sonu da iki ihtimal birini desen %50 ihtimalin var. hani roman değilde hikaye olarak yazsaydı keşke ve bana hiç bişey katmadığını rahatlıkla söyleyebilirim . sonun da adam ötenaziyi iptal etmediği için bence romantik sayılmaz. her nekadar kızı sevmiş olsada herkes değiştirmediği kararlar doğrultusunda yaşamış.
Senden Önce BenJojo Moyes · Pegasus Yayınları · 201333,1bin okunma
Deme Mecnun'a Deli Belkide Leyla Delidir.
Deme Mecnun'a deli belki de Leyla delidir Aşk olan yerde bütün akil-ü dânâ delidir. Saldı Yusuf gibi öz sevgilisin zindane Koydu rüsvalığı alemde Züleyha delidir. Aşk zincirinin iftâdesi bir ben değilim Hevesi silsile-i aşk ile dünya delidir. Sardır çiğnine, gâh boynuna gåh kametine Ejderhalar gibi ol zülf-i çelipa delidir. Bir vefasız gül için nalesi dünyayı tutur Aşığın kalbi gibi bülbül-i şeyda delidir. Birce Şirin ile Ferhad'a mezemmet yoktur Vadi-i aşkta Vamak deli Azrá delidir. El götürmez bu kara gözlülerin zülfünden Her yeten zanneyleme Vahid'i güya delidir. Əliağa Vahid
Onun bedeni bir tımarhane. İçinde çok işçi, deli ve çalışkan! Onun bedeni bir kule. İçinde çok basamak, karanlık ve nemli. Güldürerek çıkarır merdivenlerden, Ağlatarak indirir aşağı! Onun bedeni bir küre. Yüzeyi çok giz, parlak ve akışkan. Döndürdükçe gösterir çarpıtmaz, Zamana saygılı ve acıyan...
Sayfa 122 - everest 18 baskı