"Telefonlar yakınlaştırmıyor.." demişti Seyyah."Uzaklastiriyor. Kimse kimsenin yüzüne bakmak için bile emek vermiyor artık, çünkü dilediği an ulaşabiliyor aradığına, ulaştirabiliyor arzusunu ona. Kiymetini düşünmek için dahi vakit aramaya tenezzül etmiyor. Yokluğuyla yandığı tek bir an yok ki, kıymetine gönül versin."