Esma

Esma
@yorgunpd
Hayat açıktı ama "varlık" gölge etti.
Tina gibi çocuklara büyüyünce ne olmak istediklerini sorduğumda, genellikle "büyürsem" diye yanıt verirler çünkü gerçek hayatta o kadar çok ölüm, evlerinde o kadar çok şiddet görmüşlerdir ki yetişkinliğe erişmek onlar için belirsiz bir konudur.
Eğitim
Reklam
10/10
·288 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
·
26 günde okudu
·
Okunma: 28 Mart 2020 03:51
Herkese Merhaba Biraz Yağmur Kimseyi İncitmez, Kemal Sayar'dan okuduğum ilk eser. Fikir yazısı olmasına karşın insanı kendine çeken, sanki yazarın düşüncelerini okumak değil de yazarla sohbet ettiğini hissettiren bir eser. Ayrıca diğer psikolojik eserlere kıyasla yalın, açıklayıcı ve araştırmalarla desteklenen bilgiler kitabı daha da çok sevmeme sebep oldu. Hepsi bir yana kitabın en çok sevdiğim kısmı insana insan gibi bakmayı, sevgiyi, hoşgörüyü ve önemsemeyi çokça vurgulayarak yaşadığımız bireyci toplumda her insana yeni bir bakış açısıyla bakmama sebep olmasıdır. Ölmeden önce Kemal Sayar okuyun bence pişman olmazsınız. Mutlu kalın
Eğitim
Biraz Yağmur Kimseyi İncitmezM. Kemal Sayar · Timaş Yayınları · 20222,506 okunma

Esma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
19 saatte okudu
·
2020 7. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma
...gücün hakkına karşı hakkın gücünü savunacağız.
Kültür-Sanat