—“Sizin aynanız yok mu?”
—“Çok acımasız. Bana sırf kırışıklarımı gösteriyor.”
—“Benimki daha terbiyeli. Hiçbir zaman gerçeği söylemiyor.”
—“Size aşık öyleyse.”
"Kafamızdaki çizgilere aşık oluyoruz. İçini kendi renklerimizle boyuyoruz. Ve o renklerin doğru olmadığını anladığımız an, resimler tekrar siyah beyaz kalıyor. Renklerimizi kaybediyoruz. O kişiyi kaybediyoruz. Bir daha asla onu eskisi gibi görmüyoruz."