Selammm! 🥰 Ölçüsüz'ü okuyan arkadaşlarım, Kitap için Instagram hesabı açtım ve sonunda Ölçüsüz çetesini paylaştım! şu an Instagram'da yayında. Profilime gelip en beğendiğiniz karakterin altına yorum yapmayı ve takip etmeyi unutmayın 🖤
Her okurun hayatında bir kitap vardır…
📚 Zamanı değiştirir.
💭 Bakış açısını değiştirir.
❤️ Kendinden bir parça bırakır.
Peki sizin için o “çok mübarek kitap” hangisi?
📖 Kitap adı:
⭐ Puan:
📝 Bir cümlelik yorum/alıntı:
Kız arkadaşlarım güzel giydiği zaman gözüme hoş gelen ne varsa överim dile getiririm dil cimrisi olmayın kızlar iyi bilir ki bir erkekten iltifat almaktansa hem cinsinden aldıgı yorum her zaman öndedir. Neyse aman banane ben zaten güzel giyiniyorum övüyolarda övmeyenlerindeee ben ahshshs
"Çok okumak, zihni kendi rayından çıkarır. Başkalarının düşüncelerini sürekli zihne pompalamak, insanın kendi düşünme yetisini köreltir. Okumak, sadece kendi düşüncelerimizin akmadığı anlarda bir kaynak olmalıdır."
Arthur Schopenhauer
Hadi sohbet hadi DM yazan erkekler azmış gibi şimdi de kadınlar başladı. Hadi sohbet hadi DM, hayır yani yorum da kapalı DM şapşart bir de. 😂 Yoruma “hadi gonuşak” da yazamadım içimde kaldı. Bir de şey var hesabı gizleyip mesaj kutusu açık olanlar var onlar da komik geliyor onu da araya kaynatayım bari 🤪