Olmaz dediğin ne varsa olur.
Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın.
En garibi de budur ya; öldüm der durur yine de yaşarsın.....
Mevlana Celaleddin-i Rumi
- Hayatta 3 yanlışım oldu Olric
+ Ne gibi efendimiz?
- Tanıdım, inandım, güvendim, ama bir doğrum oldu.
+ O nedir efendimiz?
- Sevmek Olric. Fakat sende bilirsin ki, 3 yanlış bir doğruyu götürür....