ysdiyebirisi

Kendimin içinden çıkıp gidemiyorum. Bedenim ruhumun betonu gibi, çık içinden çıkabilirsen.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"O beni pek az insanın tanıdığı gibi tanıdı, gerçekten olduğum gibi,tamamen açık,hiçbir şeyi gizlemeden."
Sayfa 54·Kitabı okuyor
Herkesin öyle bir hikayesi yok muydu? Başlayıp da bitiremediği. Çünkü kimsenin dinlemediği... İçine atmak diye bir şey varken anlatmaya ne gerek vardı?
Sayfa 285 - doğan kitap·Kitabı okudu
Bu hayatta kimseye hiçbir şeyi tam olarak anlatamayacağını anlamıştı. Biri için ölüm kalım meselesi olan, diğerinin gözünde toz kadardı.
Sayfa 203 - doğan kitap·Kitabı okudu