Foucault Sarkacı' na tek başına roman demek müthiş büyük bir haksızlık. Eco' nun harika olay örgüsü sizi bir anda Ortaçağ'a , bir başka sayfada Paris'e götürür. Hem Tapınakçı olursunuz, hem Paulusçu.
Ben bu kitapla tüm dünyayı dolaştım, adı geçen tüm Gizlici Derneklerin kadim üyesi oldum, hem Jacopo oldum hem Casaubon, Diotallevi' yle birlikte öldüm..
Bitti ve şuan salonumda oturmuş bu satırları yazıyorum. Teşekkürler Umberto ECO, teşekkürler Şadan KARADENİZ...