Ölüm. Evet, ölüm. Hiçbiri bunu ne biliyor ne de bilmek istiyor, acımaları bile yok. Çalıp oynuyorlar. Onlara göre hava hoş ama sonuçta onlar da ölecek. Aptallar. Ölüm önce benim ama sonra da onların kapısını çalacak, onlar için de aynı şey. Ancak onlar neşe saçıyorlar. Aşağılık yaratıklar!