... bütün subaylar, erler bambaşka şeylerden söz açmaya, çevrelerine göz gezdirmeye çalışıyorlardı, ama hiç durmadan orada , tepede olup bitenleri düşünüyor, durup durup ufuk çizgisinde beliren ve düşman olduğunu anladıkları karaltılara dikkatle bakıyorlardı.
-Neden kör olduk?
-Bilmiyorum, bunun nedeni bir gün keşfedilir.
-Ne düşündüğümü söylememi ister misin?
-Söyle.
-Sonradan kör olmadığımızı düşünmüyorum, biz zaten kördük !
-Gören körrler mi?
-Gördüğü halde görmeyen körler