Y. Özkan

Y. Özkan
@yuqselozkan
"Oku!" diye emreden, "Okudun mu?" diye sormaz mı..
Musa, dedi ki: Rabbim! Göğsüme ferahlık ver. (Taha - 20/25)
Reklam
"Tamam Peder Ambrósio, unutacağım, unutmaya çalışacağım. Çünkü affetmeye inanmıyorum." "Unutmakla affetmek arasında ne fark var?" "İnsan affedince her şeyi unutur. Ama sadece unutursa çoğu zaman sonradan o şeyler tekrar su yüzüne çıkar.."
Sayfa 125
Giden gidecek yer buluyor da.. Kalan kime sığınsın?
İnsan her şeyi anlatamaz, zaten kelimeler de herşeyi anlatmaya yetmez..
Sayfa 51
Belki de Allah önce kendisini sevmemizi bekliyordur, kendisinin de sevdiği bir gül yüzlüyü bize sevdirmek için?
Sayfa 199
Reklam