Keşke hep aynı insanlar birbiriyle karşılaşsa, Duygularını saklamayı seven insanlarla duygularını saklamayı seven insanlar, gülmeyi sevenle gülmeyi seven, susmayı sevenle susmayı seven birbirini bulsa.
Kitabın bir çok yerinde tabii olarak öyle değil şöyle yapsalardı sonucu daha farklı olurdu diyor insan ama insan doğası ve hayatın akışı değişken işte.
Bu hikayede zamanın verdiği imkansızlıklarla birleşince sonucu vicdan azabı ve hayıflanmayla geçen bir ömür...
arada iç sorgulamaları için okunulası klasik Türk tipi dramı.