Yaprak

Yaprak
@yyaprak_
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim en sevdiğim ise:
"İçimizde şeytan yok... İçimizde acizlik var, tembellik var, iradesizlik var."
Anlaşılmamak
"İnsanlar birbirlerini anlamadıkları için yalnızdırlar."
"Dünyada en lüzumlu şey, bir insanın bir insanı sevmesidir."