Zeliha

Sadece bir kez suskun kaldım. Bir adamın bana, "Sen kimsin?" diye sorduğu zamandı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...sanat,müzik ve gelmiş geçmiş her şey aslında kendi içimizdeydi. Bir şarkının ya da heykelin iyi olmasının nedeni bizim içimizdeki bir şeye hitap edebilmesiydi."
"Yensek de gene o tartışma: İnsan nasıl insan olmalıdır? Başımıza kim sardı, Kim gönderdi bu bitmez tartışmayı: İnsan nasıl insan olmalıdır?"
"Sevgi ve şefkat eli değmeyen zeka ve eğitim beş para etmez."
" Sonbahar geldiğinde pampas otlarının üstüne düşen çiğ taneleri gibi Silinip gidecekmişçesine perişan hâldeyim "