Ama Füsun'u tanımasaydım, Kemal Bey'in hayatı çok sevdiği için bu kadına o kadar aşık olduğunu da anlardım. Onlar, Füsun ile Kemal, aslında ikisi de çok iyi, çok saf insanlardı ve birbirlerine çok uygunlardı, ama Allah onları birleştirmemişti ve bizler de bunu çok fazla sorgulayacak durumda değildik.
Bin kapı kapansa da bir kapı açılır.Kazanılan bir şeydir umut,hayatın olanca zorluğu içinde tırnaklarınızla kazdığınız bir tünel,kurduğunuz doğru köprü,bulduğunuz doğru insandır.