Zahide Olgun

Zahide Olgun
@zahideolgun
Ben bu Alemi Berzahta Var olduğum için yaşıyorum
 "Acısını unutanın yıldız dolmuyor gecesine buydu bizim soylu yalnızlığımız." Şükrü Erbaş ,Yaşıyoruz Sessizce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Derd ü bela kemend-i mahbubdur." der eskiler. Dert ve bela, sevilenleri çekmek için atılan kementtir.
Kim âhiret kazancını isterse onun bu kazancını arttırırız; kim dünya kazancını tercih ederse ona da bundan veririz; ama onun âhirette hiçbir nasibi olmaz. . {Şûrâ Suresi 24}
Kuran-ı Kerim
"Ben daha çok kendi içimde yaşayan bir insanım." •Sabahattin Ali
Edebiyat
Etrafın seni sıkmaya başladığı zaman kitap oku. 📚 Sabahattin Ali
Edebiyat